Monday, November 4, 2013

lifeless ..

assalamualaikum :D cuti sem dah start . 3 minggu k cuti . jadi laa punn . haha . bersyukur bersyukur . baru je habis convert post2 lama masuk draft . seriuss , sepanjang sejam dua tadi , aku baca laa satu2 post lama2 dulu . ya Allah , teruk gila ! hahahaha . nampak betul tak matang .. 


ejaan pun semua gedik2 punya . 

harini - hariniey
suka - sukew
kita - kitew .


tulisan pun kejap2 ada warna kuning , kejap tuka hijau , kejap kelabu . dah macam selak buku tadika . colourful betul . haha . tak boleh takboleh . gmbar lama pun semua ala2 yg muncung ke depan . hahahaha . serius laa , tengok balik , mmang kalau boleh nak hentak2 kepala sendiri zaman sekolah2 dulu . gedik gila kut . eishh .


kat rumah sekarang memang lifeless gila . bangun pun tak penah nak pagi . standard tengahari memanjang . boring tgok tv , selak novel . boring baca novel layan running man . boring lagii , tidur . then start balik rutin yg sama . kalau kat matriks ni , pantang lepa , banyak je kerja nk kena buat dlam bilik tu . kejap mengemas , kejap basuh baju , kejap sidai , baru nak baring tiba2 azan , then nk tidur kejap teringat tuto ada yg tak siap lagi . buat tuto , baru nk tidur dah pukul 2 . k , pergi kelas pulak . wehhh teruk ah . haha .


ehh , before lupa , salam awal muharram :) 

0 corat coret anda :D:

Post a Comment

awak comment , saya sayaaaaaang awak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...